Up In The Air - Georg Clooney



Bazen çok çok yazan, bol bol post ekleyip hayatını anlatan bloglara imreniyorum.
Ben kışa soğuk havalara denk geldiğim için biraz tembellik yapıyorum. Ayy hemde nasıl..
Ama yine de her Perşembe burada yazıyorum.
Bu aralar ww’ lere ara versemde (itiraf ediyorum bu da tembellikten kaynaklanıyor) ara ara elbise dikiyorum. Modayı takip ediyorum ama en çok beğendiklerimden oluşan parçalarla kendime yakıştırdığımı giyiyorum.


Ee nerde şimdi bu elbiseler? Dolabımda. Karanlık havalarda kötü resimler çekmek istemiyorum ama :P Bunun yerine sinemaya devaam ediyorum ;)


George Clooney iyi oyunculuğu ile göz dolduruyor. Film hem acı hem eğlenceli. Yani gerçek olduğunu düşünürsek çok acı. Ben böyle bir mesleği asla yapamazdım ama ya..
Fakat film eğlenceli olsun diye mimikler espri içerikli. Film’in sonunda ben biraz şoke oldum ve bir hatuna sövdüm. Hayır adamı bırak beni hayalkırıklığına uğrattı.


Değdimi? Farklı bir bakış açısı, farklı bir senaryo. İzleyin derim..
Bu arada dikkatimi çeken birşey daha vardı : Film’de bol bol reklam vardı. Nereye baksan bir Hilton, bir Hertz, AA ..

Kısaca : Bol reklamlı, harika bir Georg Clooney´li, hafif dramatik, biraz esprili, sonu biraz beklenmedik ama izlemeye deger bir film ..

Yorumlar