Halı mevzusu ve annem

Etekler için yapılan güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. İleride bu tür kumaşlarla ilgili birşeyler düşünüyorum. Burada tanıştığım güzel insanlarla paylaşmayı, onlara buna benzer hediyeler vermeyi düşünüyorum. Neyse gelelim anneme. Annem geldiği için çok mutluyum. Bazen aynı fikirde olmasak da annem olduğu için yanımda olduğu için onu başkası üzmeye kalkarsa kuzudan pantere döndüğüm için falan filan işte toparlayamadım. Kısacası çok mutluyum.

Biliyorum bir çok cümlemin sonunda şunun bunun için çok mutluyum diyorum ve inanın gerçekten de öyle hissediyorum. Mutlu olmam için sağlığımızla birlikte birçok sebeplerimiz var.

Neyse annem bana çok istediğim, ve burada pek bulunamayan siyah ve beyaz olmak üzere puantiyeli kumaş getirmiş. Birkaç kumaş ve dantel falan. Fakat hepimizinde ortak kararı burdaki kumaşların daha güzel olduğuydu. Herşey birarada olamıyor işte :)

Onun dışında birkaç zamandır beğendiğim bir halı vardı. Fakat bu el emeği hakiki yün halı bir araba fiyatında olduğu için bakmakla yetiniyordum. Bugün mağazanın önünden geçerken mağazanın kapandığını okudum. Ben kesin gitmiştir desemde eşim gel bakalım dedi. Girdik ve halı orda duruyordu. Ne kadar indirirler ki dedim, sorduk, adamla biraz sohbet ettik derken adam sahibiymiş ve halıyı bize bir haftalık alışveriş fiyatına verdi. Biz inanmadık önce. Adam sizin gibi kibar adam kalmadı, gelen aşağılayıcı, kırıcı, asabi konuşuyor dedi. Biz yine olamaz dedik. Ama adam daha düşünürseniz vazgeçerim diyince eve geldik, serdik. Hala inanamıyorum.
Hayat yapılan iyiliklerin karşılığını veriyor ya, umarım herkese aynı güzellikleri, aynı mutlulukları yaşatır :)

Puantiyeli tülleri resimlemek için hava karardı, mutlaka çekip ekleyeceğim.

Halının rengi pastel yeşil ve kenarları gül kurusu :) Bu arada resimdeki perdeleri de ben diktim. Ama dikiş bittikten sonra bu son dedim!

Yorumlar

  1. halı hayırlı olsun :) şanslı gününüzmüş !

    YanıtlaSil
  2. fluffy teşekkür ederim. 2 sene ben o halıyı o halı beni bekledi ve sonunda kavuştuk birbirimize :)

    YanıtlaSil
  3. hayirli olsun demek gercekten de cok istemissin ki hali senin hakkinmis beklemis seni cnm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder