Vintage Elbise Dikimi_ 60-70 li yıllardan esintiler ve H&M

Burada bahsettiğim dergiden çıkan kalıplardan birisi ile başladığım elbiseyi bugün bitirdim. Başta yazmadım çünkü bazen günlerim öyle yoğun geçiyorki sanki söz vermişte tutmamış gibi hissediyorum kendimi. :) Neyse biraz sürpriz de fena değil. B)
Yine göründüğü gibi ütülenmemiş hali (ve ütüyü hiç sevmediğimde nasıl belli oluyor :) ) ile beklemeden, hava da güneşli iken çekeyim dedim.
Bazı blog arkadaşlarım kadar harika resimler çekemesemde mazide kalan resimlerin renk tonunu yakalamaya çalışıyorum..
Dergideki kalıbı göstermiyorum çünkü kumaşın seçimi dahil birkaç ufak tefek değişiklikleri yapamadan edemedim :)
Elbise kendi dikimim. Harika çiçekli çoraplar H&M , Kemer ZARA, çizme Humanic
Elbise göründüğü gibi kareli, hafif haki tonlarında..
Dikişle ilgili sorularınız varsa sorun, ben neleri gösterebilirim bilmiyorum. Sonuçta Laçin'de birçok tekniği göstermiş. Aynı şekilde BirSen de öyle.

Yorumlar

  1. coraplar yakiyoo yalniz :)

    YanıtlaSil
  2. Elbiseye bayildim... Kemerin kalcada olusu super... Offf ben niye dikis bilmiyorum!!!!

    YanıtlaSil
  3. kutsal hatun ben yakmiyormuyum? :D Saka canim,tesekkür ederim.
    Decaf Latte Offf sen niye burde degilsin!!! KSKS

    YanıtlaSil
  4. Bir ustada burda varmış süper :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Böyle bir elbise dike bilmek icin bayagi bir usatlik gerektiriyor! Bence sen her teknigin aciklamasini yapa bilecek kapasiteye sahipsin canim benim.:)
    Bu arada elbisen cok güzel olmu$,sanada pek yaki$mi$.:)
    coraplara ise bayildim! :)

    YanıtlaSil
  6. elbise çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    ..çoraplara bittiimm :)

    YanıtlaSil
  7. Bucanni iltifatin icin tesekkür ederim canim

    BirSencim bunu senden duymak gurur verici, tesekkür ederim canim.

    hem cadı hem melekk... cok tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. dikisdersi begenmene sevindim, tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok güzel olmuş ne kadar beceriklisin. keşke arkadaşım olsan sana dikişle ilgili hergün bişi sorsam .)

    YanıtlaSil
  10. atolye nott cok tesekkür ederim, bende senin gibi becerikli arkadaslarin bana yakin olmasini isterdim ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder