Günün Özeti..Sönük bir teşekkür..

Bugün beni en iyi yukarıdaki resim ifade edebilir. Fotoğraf makinam bozuldu Canon yetkili mağazasına götürdük dört hafta sürer dediler. Yapmam gereken işler vardı yapamadım. Yeni hayata alışmak buna derler işte. Plan yapmak, dakik olmak,disiplin falan şimdilik geride kaldı.. Güneşli günde kızımla ve eşimle City'de gezimiz harikaydı. İtiraf ediyorum Pizza Hut'da mola H&M'de kuzuma elbise,bol bol yürüyüş bana iyi geldi.
Fotoğraf makinamın bozulmasına üzülmemin en büyük sebeplerinden biri ise çok güzel yürekli arkadaşlarım Decaf Latte'm (tarzına,ince ruhunun yansıdığı zarif hediyeleri)ve BirSen'imin (kendi tasarımı olan muhteşem güzellikleri,ve özel kutusu) kuzuma yolladıkları özel ve şirin harikaları çekip onlara içimden geldiği gibi teşekkür edememdi.. Günler iyi geçsede,işlerim sarkıyor,saat işlemiyor..Hepsi ve herkes benim için özel ve önemli..Onlara karşı mahçubum.. Şu anda sadece teoride işliyoruz.. Of..

Yorumlar

  1. umarım 4 haftadan daha kısa sürede elinde olur ....:/

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederim TurboDreams, umarim.. :(

    YanıtlaSil
  3. Canim benim, senin nasil ince dü$ünceli bir insan oldugunu biliyorum ben. Mahcup olmani gerektirecek hic bir durum yok tatlim.:)
    Bu arada sana mail attim.;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder