Özel

Bu yazımın başlığı vazgeçemediklerim olsun..
Vazgeçemediklerim sevdiklerim..Ailem.Dedem..
Bugün büyük bir ameliyat geçirdi.Yoğun bakımda.. Elimden geldiğince güzel şeyleri paylaşmak için burdayım.Mutluluk paylaştıkça büyür. Gösterdiklerimden çok öğrendiklerimle blogları seviyorum.
Bugün farklı. Üzgünüm.Derinden bir sızı hissediyorum. Acıyor birşeyler içimde. Doluyum.. Pamuk dedem iyileşicek,yoğun bakımdan çıkıcam ama.. İşte sonrası var.. Hayatın gerçekleri var.
Bana yüzmeyi öğreten,anneannemle birlikte çocukluğumun en güzel yıllarını armağan eden dedemi düşünüyorum. Sonra dayılarımı,teyzemi. Bakmayın sıfatları büyük gibi dursada hepsi genç. Hani otuzun sonları kulağa yaşlı gelsede benim gözümde yıllar onları yaşlandırmadı. Onları çok seviyorum..Geçen yıllar,beni sadece korkutuyor işte.. Dilerim sevdiklerimizi nice uzun seneler duyabilir,seyredebilir ve onlara dokunabiliriz..

Yorumlar

  1. canim benim, seni nasil da iyi anliyorum... Allah gecinden versin... insaallah deden iyilesir ve sevdiklerinizle beraber daha nice guzel seyler yasarsiniz... onemli olan, o sevdiklerinle guzellikleri ve hayati olabildigince paylasabilmek.. bu cok onemli... yoksa insan sonradan cok pisman olabiliyor... zaten sevdiklerinle birlikte olmaya doyamaz ki insan. :) acil sifalar diliyorum Rabbimden! Iyi haberlerini bekliyorum!

    YanıtlaSil
  2. pamuk dedene acil şifalar diliyorum.bir an önce yanınıza gelsin mutlu mesut muhabbete dalın..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tesekkür ederim güzel dilekleriniz icin. Insallah kisa zamanda aramiza döner.Allah sevdiklerimize uzun ömür versin..

    YanıtlaSil
  4. Canim cok gecmi$ olsun...dedecigine acil $ifalar diliyorum.Cabucak iyle$ir in$allah!

    Benimde yakin bir akrabam $uan yogun bakimda yatiyor.:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder