Havalar güzel,keyifler güzel..

Şu aralar havalar hiç 25 derecenin altına düşmüyor. Öyle olunca nedense herşey daha olumlu,keyifler yerinde oluyor. Kilolarda gitmişken bir bardak sütlü kahve ve bisküvili,cevizli muhallebi (üzerindeki ise:muhallebinin bir kısmına sıcakken bitter çikolata ekledim,tarçın serptim)
Yakında İstanbul'a ailemin yanında olacağım,oradan Büyükada'ya tontişlerimin yanına geçeceğim (dedem,anneannem).Bunun dışında başka heyecanlarım ve tabii hüzünlerim var ama şükür sağlıklıyız,hayat devam ediyor. Birde baharla beraber benim kitap okuma mevsimim açıldı diyebilirim.:) Baharda,doğayla iç içe kitap okumaya bayılıyorum. Gebeliği de sayarsak 1yılı aşkın kitap okumadım. Bana kitap tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim. Birde İstanbul'da gizli kalmış keyifli mekanlar,müthiş lezzetlerin olduğu yerleri yazarmısınız? Kim bilir belki o mekanlarda karşılaşabiliriz.. (Twitter'da kızımın resimlerini eklediğim için kuzumdan beni tanıyabilirsiniz) Bekliyorum ;)

Yorumlar

  1. ahh biz buralarda donuyoruz:) gündüz kaloriferler yanmıyor battaniye ile oturuyoruz:))
    ne güzel birherde yaşıyorsunuz:)
    şimdiden iyi yolculuklar diyorum:) İstanbulu özlyenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  2. tatlı çok tatlı görünüyor:)
    Elif şafak firarperest 'i ve nilin kelebeklerini önerebilirim ,
    Ne şanlısın güzel istanbulları seni bekliyor ..

    YanıtlaSil
  3. İstanbulda rumeli hisarına bir sabahını ayır canım kahvaltı için..
    kitap tavsiyesine gelince neyi okuyup neyi okumadığını bilmediğim için sayfamda zeynebin kitaplığı sekmesinden göz atabilirsin...

    YanıtlaSil
  4. oyyy muhallebiyi gordum, gozum baska bisey gormuyooooo :))))

    YanıtlaSil
  5. o tatlıya ben de kaşık atmak istedim yahu! harika gözüküyor :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder