Burda dergileri ve diğer Dikiş dergi Arşivim

Twitter'da birkaç kez yazmıştım,hatta facebook hesabımda da birkaç resim eklemiştim. Benim yaklaşık 100'ü biraz geçen adet vintage dikiş dergilerim var..
Bunların en eskisi 1936 yılına dayanıyor..
Bunu artık bir hobi haline getirdim :)
Eskiden insanların özenerek bir koleksiyon yapmasına hayran kalırdım. Teyzemin pul,dayımında plak koleksiyonu vardı mesela. Hayran kalırdım ama o duyguyu anlamazdım tam olarak.
(1936)
Ama şimdi anlıyorum.. Bu işe Koleksiyonum olsun diye başlanmıyor.. 
O kendiliğinden gelişiyor..
İnanılmaz güzel tasarımlar var,yani bugün gördüğünüz herşey diyebilirim..
Hatta daha fazlası..
Aslında birçok şeyi diktim ama hepsini paylaşmadım.. Bazen tembellik,bazende birine hediye etmem..
Şimdi yine birşeyler dikmek istiyorum ama kararsızım..
Acaba birkaç tane seçip sizinle paylaşsam, karar vermemde yardımcı olurmusunuz?
Çoğunluk karar verse diyorum..?
(burayı tık, burayı tık, birde burayı bir tık..la

Not: Yinede özellikle 50 ve yıllardan eksiklerim var,elinde olup satmak vermek isteyen olursa bana yazsın lütfen ;)

Yorumlar

  1. hi nasil güzeller.annemde kücük yasta dikis dersleri alip merka salinca bir sürü dergi biriktirmisti.hala gittikce karistiririm.sanki o zamanlar hersey daha bir güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Betül gercekten bende sürekli ve zevkle karistiririm.Bazen terapi gibi geliyor. Sonra aklima yatar birtanesi beklemeden kalip cikarip kumasi keser ve baslarim ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller yaa ben bulamıyorum buralarda böyle hele 4. resimdekine bayıldım

    YanıtlaSil
  4. gercekten canim, bir hazine var elinin altinda... cok guzeller!!!

    YanıtlaSil
  5. Vay gerçekten çok güzelmiş. :) Bende geçenlerde burdanın bir sayısını bulamadım. Nasıl üzüldüm anlatamam tabi buluncada inanılmaz sevinip ablamlara sarıldığımda bu kız deli diye bakıyorlardı. Bende 2 yıllık arşiv bukadar değerliyken seni düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tasarımın renkleri ben bunları Avrupa ve Amerikada'ki ebaylardan aldım çoğunlukla.Bazılarını antika Pazarından

    Edibecim teşekkür ederim canım.Benim için manevi değeri çok büyük..

    suhuba haklısın.Bende özellikle istediğim birkaç sayı var ama daha ulaşamadım maalesef ;)

    YanıtlaSil
  7. Şöyle çiçekli bir elbise yada Tiffany'de Kahvaltı filminden çıkmışçasına kısa bir ceket dikseniz..Nacizane fikrim bu yönde :)

    YanıtlaSil
  8. Annemin de vardı yıllar önce dergileri ama attı galiba...Ben onları açar bakardı canım sıkıldıkça:) Çizgili beyaz takımı sevdim:))

    YanıtlaSil
  9. benim annemde hep burda dergileri biriktiriyordu.dikiş diktiği için sonra bir ara samanayolu dergisi.ondada çok güzel şeyler vardı...bendede plak kolleksiyonu var eski pikap ile birlikte....plaklarım çok değerli gözüm gibi bakarım....1936 yıllar benim favorim...öptümmmm.

    YanıtlaSil
  10. Yurdanur birkac model paylasacagim o zamanda fikrini paylasirsan sevinirim ;)

    Kirpikteki Gözyasi ah atilirmi o dergiler..

    Yesimcim ne kadar degerlidir onlar nasilda anliyorum hislerini.. Bizde öpüyoru canim ;)

    YanıtlaSil
  11. tatata ,dişlerim birbirine vurdu ben facebook hesabına bakayım :)

    YanıtlaSil
  12. Surayada bak http://www.facebook.com/media/set/?set=a.176351455714758.47350.100000197138271&type=1

    YanıtlaSil
  13. Kafayı yicem aşık oldum,ne mutlu sana... Burda dergisi şimdi eski modelleri veriyor birer birer... 6olı yılların meşhur kaplumbağa sırtı ceketini vermiş Eylülde, diktim hemen çook güzel oldu, ah keşke bende de olaydı bu dergiler :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder