Vintage Dergilerim 1954 / 1955 / 1965

Burada bahsettiğim dergileri paylaşmak istiyorum.
Resimlerin üzerini tıklayarak büyütebilirsiniz..
Eski kalıplar maalesef 1 veya 2 beden için yapılmış, fakat
yeni kalıplara nazaran anlaşılması ve çalışması çok daha kolay..
Modellerin birçoğunu ve birçok detayı günümüzde de görebiliyoruz..
Yani birçok detay farklı sunumlarla tekrarlanıyor..
Hepsi birbirinden zarif, ve güzel..
Çocuklar içinde harika modeller var..Kızımın biraz büyümesini bekliyorum ;)
Mesela şu soldaki fiyonklu pembeye bayıldım ;)
Siz en çok hangi modeli beğendiniz?

Yorumlar

  1. Ben bir ayrım yapamadım, hepsi çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  2. Ilk bakista ayrim yapmak gercekten zor ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kırmızı dantel ve saten etekli elbiseyi beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. bu dergiler keşke benim olsaydı:) çok güzel modeller varmış.

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzeller , koleksiyonuna yeni parçalar :)

    YanıtlaSil
  6. Makbule tesekkür ederim,eger bu zamanin dergilerinden elime 1 adet daha gecerse aklimdasin ;) Bazen aksiyonlarda mesela 1 istedigim oluyor ama 2 tane birden ve digeri var elimde. Yani böyle olursa sana dönerim.

    Elifcim aynen öyle ;)

    YanıtlaSil
  7. Ben kız çocuk elbiselerinin üzerindeki fotoğrafta en sağda duran yaka detayı enfes düğmeli elbiseyi beğendim. Ne kadar güzeller eski dergiler. İçine girip saatlerce çıkmak istemiyor insan.

    YanıtlaSil
  8. Bernacan öyle,insan saatlerce bakabilir, hepsinde ayrı bir güzellik var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder