Doğumgünü hazırlıkları : Dekorasyon & Mutfak

Giyim kuşamla ilgili herşeyi bitirip dikiş makinasını kaldırdıktan sonra dün akşam bugün için neler yapacağıma dair planlar yaptım.
Sabah öncelikle dekorasyon çalışmalarına başladım. Ve bu arada kızımdan 3 ay küçük oğlu olan bir arkadaşım hem kızımla ilgilenip yükümü hafifletmek hem de 3 ay sonra kendisini bekleyen doğum gününe fikir edinmek için bize geldi.
Kahvaltının ardından o çocuklarla ilgilenirken ben mutfağa girdim.

Çeşitli tasarımlı pasta, muffin ve tartöletler için bugünden kek tabanlarını hazırladım.
Sonra limonlu ve hindistancevizli kurabiyeler hazırladım..
O kurabiyeleri farklı renk ve kuru meyvelerle süsledim..
Arada kızı uyuttum.Arkadaşımı yolcu ettim. Sonra eşim geldi sağolsun yemeği hazırladı.O hazırlarken ben un ve pudraşekeri olmuş mutfağı temizledim... Şu an çayım elimde yorgunluk atıyorum ;)

Yarın ise farklı krema ve çeşitli meyvelerden oluşan dolguları hazırlayacağım.
Ve esas sürpriz doğumgünü pastası olucak ;)

Yorumlar

  1. Vayyyy bomba geliyor :)
    ne tatlı telaşeler ,süpersin :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumun icin tesekkür ederim Elifcim

    YanıtlaSil
  3. Kızın ne kadar şanslı. O mutlu olsun diye günlerdir hummalı bir şekilde çalışan bir anneye sahip!

    YanıtlaSil
  4. çok heyecanla bakıyorum resimlere bende aylar öncesinden başlamıştım hayalllere marta kadar düşüneceğim daha sizden de ilham alırım ama size yetişmek ne mümkün süpersiniz...

    YanıtlaSil
  5. Ololi cok tesekkür ederim

    Aklimdan Gecenler Mideme Düsenler , cok tesekkür ederim,eminim sizin dogumgünü kutlamanizda cok güzel gececektir

    YanıtlaSil
  6. canım bol keyifli, renkli sofralı, eğlence dolu nice doğumgünleriniz olsun ailecek:)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel!!
    keşke bende bu meşakatin içinde olsaydım çok merak ettim çünkü:))
    neyse sen bize aktarırsın...
    kolay gelsin canım,
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder