Kızımın 1. doğum günü hazırlıkları (DIY Projeleri)

Uzun zamandır birşey ekliyemiyordum, ve bugün başladığım 1.doğumgünü hazırlıklarına başladım. Bunu belki fikir olur diye adım adım paylaşmak istedim. Gerçekten çok kolay ve sadece 10 dakikanızı alıyor.
Malzemeler:
Dergiler, Makas,Kalem,Yapıştırıcı ve Pasta Tabağı süsü..
Yapılışı:
Öncelikle ben kalıp kullanmadan çalıştığı belirtmek istedim. Çok katı dursun istemedim ve elimle harfleri seçtiğim dergi sayfalarına çizdim. Hem doğal görüntüsü bence daha güzel duruyor, hemde daha kolay  yapımı ile daha çabuk yapabiliyorsunuz.
Sonra tüm harfleri makasla tek tek kestim.Dediğim gibi kendimi detaylarla boğmadan şipşak kestim.

Sonra bunları tek tek yapıştırdım. Yapıştırırken etrafa bulaşmasın diye bir dergi sayfasının üzerinde yapışkanı sürüp süsün üzerine harfleri iyice bastırdım.
Sonra resmini çekmek için yere dizdim :)
Bunu farklı renklerde ki kumaş parçaları ve silikon tabanca ile yapıştırarak da yapabilirsiniz. Evde yürümeye az kalmış meraklı bir minnoş varken en hızlı ama yinede güzel bir sonuç elde etmek suretiyle bu yolu seçtim.
Bunları misine ile duvara asacağım. O hali ilede fotoğrafı ekleyeceğim.
Ve önümüzdeki günlerde buna benzer birçok projeye devam edip paylaşacağım, ne de olsa 10 gün aldı ilk yaşımıza girmeye ;) 

Yorumlar

  1. Ne güzel olmuş, heyecana bak sen şimdi ilk doğum günü heyecanı çok farklı oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Evet gercekten cok heyecanliyim :) Tesekkür ederim.Pratik ve farkli birsey olsun istedim ;)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa çok güzel ve cici olmuş:)) Ne pratik bir fikir:) Kolaymış hakikaten:) Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkür ederim canim,bu güzel heyecanin darisi senin basina ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker bişi olmuş gerçekten,hemde çok kolay,süper fikir,nice güzel senelere ;)

    YanıtlaSil
  6. Yasamin Kimyasi cok tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  7. tesekkür ederim canim,daha güzeli yakisikli prensin olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. cok iyi bir fikir canim yaa, harikasin. devamini da merakla bekliyorum. kolayliklar diliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. canbogazdan tesekkür ederim, bu 2 gündür hastalikla ugrastigimiz icin pek birsey yapamadim.Umarim yakin zamanda paylasmaya devam ederim. ;)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir fikir. Ellerinize sağlık, harika olmuş. Şimdiden kızınızın doğum gününü kutluyorum. Nice senelere, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Beyaz Hanimeli cok tesekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. çok sevimli olmuş! :) kızınızın doğum günü kutlu olsun!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder