Büyümüş de bebeğini besliyormuş

Bugün sabah alışveriş dönüşü, bisikletle bizim eve doğru gelen postacıyı görünce aklımdan
'Bir zamanlar postacı varmış, evlere kağıtlara yazılmış postaları dağıtıyormuş düşünsenize', diye arkadaşlarıyla konuşan kızımı hayal ettim. Acaba olabilir mi? Herşey öyle çabuk ilerliyor ki, neden olmasın. Ve aynı zamanda benim çocukluğumdan bildiğim' Bak Postacı geliyor selam veriyor, herkes ona bakıyor merak ediyor...' (bilmeyen var mı? :) önce mırıldanmaya başladım, baktım kızımın hoşuna gidiyor,onun alkışı ve bana katılması eşliğiyle arabadan inene kadar söyledim :)
8 gün sonra 15 aylık oluyor, zamanın nasıl geçtiğini anlamasamda, işin zor kısmının geride kaldığını hissediyorum.
Artık her sabah uyandığımızda, ve yatmadan önce ellerimizi yüzümüyü yıkıyor,dişlerimizi fırçalıyoruz. Mesela şu aralar nohut,pilav favorimiz. Çok az şekerli 'Hamsiköy' usülü Sütlacı ise yoğurt gibi 2 kase birden yiyebiliyor. Şükür hastalık sonrası huy falan değiştirmedi. Mızmızlığını griple beraber uğurladık.
Şimdi biz ne yapıyorsak o da aynısını yapıyor. Mesela
Kendi koltuğuna bebeğini oturtup mama veriyor :) Bu şeker hasır koltuğu İkea'dan aldık. Çok kullanışlı. Üzerindeki yastığı hatırladınız mı? Buradan :)

Yorumlar

  1. :)) kuzum benim ya.. çok akıllılar çok..
    onlar bizim yaşadıklarımızı hiç yaşayamayacaklar diyerek seksenler kuşağından biri olarak sana sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  2. koltuğa da pek yakışmış hani yastık.. (minder de diyebiliriz)
    Haklısın zor günler geride kaldı, inşallah sağlıklı, mutlu bir şekilde her yaşının güzelliklerini birlikte yaşarsınız. Elbette her yaşın da zorlukları olabiliyor, yanı sıra güzellikleri de. Lise mezuniyetinde ''Ne zaman büyüdü bu, daha yeni doğmuştu' deme de benim gibi:)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah kocaman olmuş, doğum haberini alalı sanki dün gibi:)Maşallah diyelim annesi şeker kuzuya:)

    YanıtlaSil
  4. Benim 1 aylik kuzumda boylesi buyuyecek mi dedim :))

    YanıtlaSil
  5. Sevgi bende seksenlerin cocugu olarak iyi ki o zamanda cocukmusum diyorum..Umarim kizimda kendi cocuklu hakkinda ayni sekilde düsünür.Cok tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  6. dikis-terapi degilmi ama,o günlerde gözümde canlaniyor.. Anneannem bana herzaman derdi,ne zaman büyüdün sen..ah ah

    YanıtlaSil
  7. Fadis, zaman nasilda geciyor ama :)

    Ceydabural o miss kokusunu durmadan icine cek,aman kucaga alir korkusu yasamadan hep saril. Ben öyle yaptigim halde o minik halini özlüyorum..Benim yerimede öp ;)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah bebişine ..Allah bağışlasın..benim çocukların bebeklikleri geldi aklıma :)
    Zaman ne kadar da çabuk geçiyor..Şimdi onun her şeyi örnek aldığı zaman..sağlıkla büyüsün Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Noyumberry, cok tesekkür ederim, hepimizin evladini.. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  10. maşallah kuzuyaa, Allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  11. Aman Allahım bi canım çekti akşam akşam! :)

    YanıtlaSil
  12. yemyesildeniz amin canim, hepimizin cocuklarini.. ;)

    Modafobik neyi?

    YanıtlaSil
  13. Çok çabuk büyüyorlar gerçekten, dediğin gibi tam bir kopya makinesi bu minik hanımlar. Çok şekerler çok

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun, Allah sağlıklı, güzel ömürler versin size de yavrunuza da,yastığa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Ess Amin hepimize.Tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder