Taze Anne´de adım adım saç tokası yaptım


Bu saç tokasının yapılışını adım adım tazeanne.com'da anlattım. Aşağıda göreceğiniz saç bantlarınında aynısı. Kaynak vererek başka resim eklememin sebebi ise, ben koyu renk bir kumaş seçmişisim, resimlerde kalıbın şemali daha belirgin.

(Aplikeli pamuk kumaş Kaynak)
(Bu da tığ işi çiçekle yapılmış. Kaynak )
Anlatımı adım adım tazeanne.com'da, gerisi sizin hayal gücünüze kalmış ;)

İKEA yazımla ilgili gelen bir yorumu maalesef yalnışlıkla sildim ve isimi göremedim. Arkadaşım kusura bakmasın, tekrar yazarsan sevinirim.

Yorumlar

  1. Ikinci resimdeki tokaya vuruldum ((:

    YanıtlaSil
  2. ben bir ara bunlardan hazır almıştım, çok güzel olmuş, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar.hemencik yapmalı bu güzelliklerden sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Beril Üzüm Yamaç çok teşekkür ederim.Geliyorum ;)

    mihrimah çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  6. Aysecim bende cok sevdim ;)

    Atolye nott tesekkür ederim ;)

    evcilik degilmi ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder