Mimlendim u.U

The Monk arkadaşım beni mimlemiş, teşekkür ederim. Mim'lere sıcak bakmıyorum aslında,sevmiyorum pek ama bu mim hem keyifli hemde hayatımıza dair ipuçları veren sorulardan ibaret ;)
Yukarıdaki resimi bugün yine kumaşlarımı ortalığa saçtığımda çekmiştim. Ama istediğim gibi ilerleyemedim.Ailece kapalı burun ve hapşurukla geçen gününümüzdeyiz.. Biz hapşurup burnumuzu silince minnoşum' Aa bunlar günlerdir bana yaptıklarını kendilerine de yapıyorlar diyordur muhtemelen :) Yani şu burun silme eylemi :)
Neyse ki düne nazaran perişan halimizden eser yok ve keyfimiz iyi. ;)
Gelelim Mim'e. Soruları aynen alıyorum
1.) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Şu an ki mesleğim annelik ve çok mutluyum. Okuduğum meslek için aynı şeyi söyleyemem..
2.)Dilediğin meslek miydi?
Hayır değildi.Aslında tasarımla ilgili okumak isterdim ama ailenin çoğunluğunun okuduğu bölüm dallarından birini okudum. Şimdi aklım olsa ailemin gazına gelmez kendi gazımla moda, tekstil veya endüstri tasarımı bölümünü okurdum.
3.)Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Kesinlikle ilişkide. Eşimle genç yaşta tanıştık ve okul sonrası evlendik. Onsuz bir hayat, onsuz 'keyif' düşünemiyorum. Yaptığım herşey onunla güzel oluyor.Ve tabii ki kızımla, ve ailemle, sonra dostlarımla. Arada bir 1-2 saat yalnız olunca, önce 'oh' diyorum ama yarım saat sonra özlüyorum :)
4.) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Pembe yalan söylemişimdir. Birisinin beni üzmemek adına söylediği ve farkına vardığım pembe yalanlarada kızmam. Buna yalan denirmi? Ama büyük,ağır yalanlara tahammül edemem,söylememde.
En son aşırı şişmanlayan ve üzgün bir arkadaşıma: Yoo o kadarda değil canım, demiştim o.O Buna benzer yalanları kastediyorum..
5). Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Evet. Almanca (Ana dilim gibi), biraz Yunanca (ama iyi anlarım) ve İngilizce (pratiğim teoriden iyi)
6.) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Evet oturuyorum. Üniv. havayollarında çalışmıştık eşimle (öyle tanıştık :) ) ve bu vesile ile çok ülke/kıta gezdik. (Amerika kıtaları dışında heryere gittik diyebilirim)
7.)Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Sevmem. Genelde değişimi sevmem.Alıştıklarım, özellikle emektar,benimle yaşlanan parçaları severim.Ama eşim sever :P
8.) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Ne gibi bir katkı? Hayvanları severim, canlı olan herşeye saygı duyarım.
9.) Televizyon ve filmleri sever misin?
Televizyon sevmem. Hatta gıcık olurum,özellikle reklamlara,fragmanlara.Yani esas izlemek istediğimin içine eden herşeye, o yüzden sevdiğimiz dizileri akşam kuzu yatınca internetten izleriz. Film çok severim. Özellikle eşim film hastasıdır. Filmin teknik yapımından, senaryosuna kadar ilgilenir..
10.) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Hızlı otomobil kullanırdım,ama kuzumdan sonra bıraktım :P
11.)Loto veya benzeri şans oyunu oynarmısın?
Oynamam, aklıma bile gelmez?

Bende minik Prens Deniz'in annesi Fadiş'i ve dileyen herkesi mimliyorum ;)

Yorumlar

  1. Merhaba. Annelikten daha güzel bir meslek düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Gene almışsın güzel güzel kumaşları neler çıkacak bakalım merakla bekliyorum. Benzer yanlarımız var gördüğüm kadarıyla, benim mim cevaplarıma bakarsın artık:) Kuzuyu öpüver size de geçmiş olsun, tez geçsin hastalığınız.

    YanıtlaSil
  3. çokk geçmiş olsunn hepinize..
    ,baharın tadını çıkarabileceğiniz günler sizinle olsun:)
    keyifle okudum mim cevaplarınızı..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ahu kesinlikle öyle ;)

    Fadis tesekkür ederim ;)

    birtutamkek cok tesekkür ederim.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Vintage Duygular.Sizin gibi kumaşları bende çok seviyorum.Asortik krep küçükken bende ona elbiseler dikiyordum.Hatta evlenene kadardikişlerini diktim.şimdi artık 'boşver'Yaşında olduğum için çok dikiş dikmiyorum kırkyama yapıyorum.Sizin yazılarınızı okurken zayıflama ile ilgili yazınızı okudum ve denemeye karar verdim,yalnız benim kilolarım öyle tek rakamlı degil ama başarıcağıma inanıyorum. İnşallah başarırım da sizide bilgilendiririm.Selam ve sevgiler.kızınızıda benim için öpün.Kuzu kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Hamarat Kontes ne kadar kilolu olursan o kadar cok ve cabuk kilo verildigini biliyormuydunuz? :)
    Yani zayif birinin kilo vermesi daha zor.Ister ve inanirsaniz mutlaka basarirsiniz hic süphem yok. Kuzum dün tam 16 aylik oldu ;) Öperim cok tesekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun dileklerimle şifalar diliyorum.
    Kumaşlara bayıldım.Bakalım bu güzel kumaşlardan,ne güzel işler çıkacak ortaya.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel kumaslar ilk aklıma gelen mutfak masası için örtü oldu perde birde ona uygun mutfak perdesi :)

    YanıtlaSil
  9. Sevalce Lezzetler
    cok tesekkür ederim, umarim uzun bir süre daha kapimiza ugramaz grip vb. hastaliklar..

    hicran öztürk yok daha farkli birsey olucak ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder