Kolay ve güzel bir Börek & Günün Özeti

Bugün kalabalık bir grup dostlarımızı ağırladık evimizde. Eşler kendi hobileri ile uğraşırken biz ve 6 bücür keyif yaptık. Arkadaşlarım burada oldukları sürece beni yormadılar sağolsun, çocuklarla, mutfak,sofra,eksik ne varsa ilgilendiler. Bense son günlerin yorgunluğunu atmaya çalıştım. 
Peggy Porschen Kek tarifi ile kek yaptım ve tembel işi bu böreği. Nedense bu basit börek öyle lezzetliy di ki, herkes tarif sordu :))
Hazır yufka
Arasına: Böreklik Peynir ve yumurta sarısı karışımı;
Dilimleyip üzerine bol sıvıyağ ve 2-3 y.k. Süt;
ve en son üzerine yumurta sarısı. Üzeri kızarana kadar pişsin..
Bazen en basit olan en lezzetliymiş bunu anladım.
Bugün dualarımız kabul oldu ve kızım eskisi gibi uyudu.. Umarım böyle kalır.
Sofranın resmini çekicek vaktim olmadı. Derin sohbetlerde aklıma da gelmedi açıkçası.
Birde yakında bir dikiş projesi, adım adım anlatım ile buradayım.
Biraz önce gördüm 1001 olmuşuz. Okuyan, takip eden,yorum yazan herkese tek tek sonsuz teşekkürler. Ne diyeceğimi bilemedim şimdi. Çok sevindim. :)
1001 takipçiye bu gece huzurlu ve tatlı bir uyku diler, varsa evde ki bütün bıdıkların yanaklarından öperim. ;)

Yorumlar

  1. Prensesin güzelce uyumasına sevindim, dostlarla sohbet tatlı yemiş gibi yapar insanı:)

    YanıtlaSil
  2. Böreği mutlaka deneyeceğim.dikiş projesini merakla bekliyorum.minik bıdıklar arada bir değişiklik yapıp anne babayı şaşırtıyorlar ama çok şükür uzun sürmüyor;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder