Çocuklar için Sağlıklı Tarifler & Tatlı Sohbetler.. / Essen für Kinder

Umarım çocukların çoğu kızım gibi mercimek yemeğini sever,  ve yine umarım ki benim gibi buna seven annelerin sayısı oldukça çoktur. Bizim yemeklerimiz bu aralar genelde boya,kalem arasında yeniyor. :)
Kuşlar, kediler arası yemekler yenirken şarkılar mırıldanıyor tiz sesiyle. :) 
Mercimeği suyla yıkayıp üzerini geçicek kadar su doldurup akşamdan bekletiyorum. Ertesi gün o suyu ile ocağa alıp kaynatıyorum. İçine birde kemik atıyorum. Tavada birazcık zeytinyağında soğanı kavurup domates ve biber salçası ekliyorum. Ardından küp küp doğranmış patatesleri ekleyip kavuruyorum. Kavrulan bu karışımı mercimeğe ekleyip az daha pişiriyorum. İşte bu kadar.
Yemekten sonra sohbetimiz aynen şöyle:
Ben: Annem
Kuzum : Annem
B : Canım
K : Canım
B: Yavrum
K : Yavyum....
Al sana hergün bayram :) 


Unsere Mahlzeiten finden immer zwischen den Stiften und Malblöckchen und Heftchen statt. Mal wird gegessen, mal gesungen, mal gemalt. Und zum Glück liebt Sie Linsensuppe.
Ich lasse ein Tag vorher die grüne Linsen, nach dem ich es paar Mal im Sieb ausgespült habe, eine Nacht im Wasser stehen. Am nächsten Tag koche ich es im selben Wasser. Im einer Pfanne werden die Zwiebeln in wenig Olivenöl glasig gedünstet. Dann kommt dazu Tomaten und Paprika Mark. Zum Schluß werden klein gewürfelte Kartoffeln dazu gegeben. Nach 5 Minuten kommen die zu den Linsen und werden nochmal 10 Minuten gekocht. So nun lasst es euch allen schmecken. ;)
Bazı Havaalanlarında varya yürüyen yol. Hayat da onun gibi bişey işte.. Biz o yürüyen yoldayız. Zaman hızla geçiyor.. Yakaladığın her güzellik sana yaz gelmiş gibi, her olumsuzluk güz gibi geri dönüyor.. 
Çocuk hayatın olumsuzluklarına rağmen, tıpkı bir pembe camlı gözlük gibiymiş. Ben bu gözlükleri çok seviyorum ^_^


Ein Kind ist wie eine Rosabrille im Leben was jeder mal tragen muss. Denn so ist trotz allem das Leben rosarot ^_ ^ 

Yorumlar