Karabuğdaylı Yoğurt Çorbası - Diyet 4.gün Protein günü

Herkese çok güzel bir hafta diliyerek önceki İnstagram kare altı yazımı paylaşarak başlamak istiyorum:
Bugün tekrar protein gunu yaptigim icin bu tekrar yaptigim omletin yerine bambaska bir tarif paylasmak istedim. Özellikle kızım,eşim için yaptığım bu çorbayı,dilediğim kiloya geldikten sonra bende yiyecegim ^^ yogurtlu,nogut,mercimekli karabugday #Çorbası .. tam tarif biraz sonra www.vintageduygular.blogspot.com da bugun -500gr gitmis.. ;)
Read more at http://web.stagram.com/n/vintageduygular/#tYq1qiMe8rsQ1EFb.99 

Şimdi gelelim Tarife:
Bu küçük bir tencere Çorba için esasen göz kararı yaptığım bir tarif..
Bir poşet Tavuk Bulyon (Tarif burada)
1 ç.b. Nohut (önceden haşlamıştım,buzluktan çıkardım)
1ç.b. yeşil Mercimek
yarım ç.b. Karabuğday
1 avuç önceden yapıp buzluğa attığım minik bulgur/kıymalı köfteler (olmasa da olur)
1 kase yoğurt, yarım kaşık nişasta veya pirinç unu
nane,kırmızı ve karabiber,deniz tuzu

Bulyon ve tüm sebzeler kaynatılır. 5 dakika daha kaynatılır. Yoğurt ve nişasta karıştırılır. Yavaş yavaş çorbanın suyundan yoğurda eklenir. İyice açılınca yoğurt karışımı çorbaya eklenir. Bir taşım daha kaynatılır. Sonrasında tuz ve baharatı eklenir. İsterseniz başka tencerede tereyağında nane ve biberi kavurup çorbaya ekleyebilirsiniz. Ben bu şekilde yaptım, çünkü tavuk bulyon'un lezzeti tereyağını aratmadı ;)

Afiyet olsun..

Bu sabah yine bir Omlet yedim, dünki gibi.. Öğlene beyaz balık (yaklaşık 150 gr) ve bol yeşillikli salata yiyeceğim. Akşama da elektirikli ızgarada et veya balık yanında da salata olucak. Arada bol yeşil çay içiyorum. Birazdan belki bir kase light yoğurt yerim bol tarçınlı.. ;)


Diyet Listesi 1.gün
Diyet Listesi 2.gün
Diyet Listesi 3.gün

Yorumlar

  1. Merhabalar siz omleti bir tam yumurtayla ve maydanozla yapiyorsunuz demi. Ayrıca atıyorum bonfile yapacam odamı 150 gr olacak ve 2. Günde kahve yerine ne kullanmami önerirsiniz acaba ? Teşekürler arzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet öyle yapıyorum. Kahve yerine çay olabilir, veya Ananas kabuğu,yeşil limon,maydonoz,zencefil ve tarçın çubuğunu kaynatın, ister sıcak ister meyve suyu gibi şişeye doldurup gün içinde soğuk olarak da içebilirsiniz. ;)

      Sil
    2. Ictiginiz türk kahvesimiydi ? Sekersizdi yazmıştınız yanlış hatırlamıyorsam eğer. Yoksa bizim bildigimiz filtre kahvesimiydi sizi yormuyorumdur inşallah belki siz tiriz dersiniz ama hatada yapmak istemiyorum vede etkerin grami 150 mi olacak cok teşekürler

      Sil
  2. Tatlı krizlerinde ne yapalım? ? Teşekürler

    YanıtlaSil
  3. ahaha bir an gözlerim yuvalarındna çıkacaktı yoksa diyette karabuğday çorbası da içebilecek miyizzz diye :))) Neyse o günler de gelecek, di mi?

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar siz 5.Gün için sabah omlet öğlen ve akşam için'de brokoli tavuk göğsü haşlaması mı yediniz bütün gün bunun dışında başka birşeyler yediniz mi acaba teşekürler arzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çay içtim, yeşil çay tarçınlı. başka bişey yemedim. ama regle doğru canım tatlı çektiğinde 1kare 70% kakaolu bitter çikolata yediğim oldu.. Ama yememek için kendi kendimi çok motive etmeye,oyalamaya çalıştım.. ;)

      Sil

Yorum Gönder