2 Makyaj Ürünü Tavsiyesi


Benim gibi fazla makyaj yapmıyor, buna fazla zaman ayırmak istemiyorsanız bu ürünler tam size göre.
Makyaj yapıyorsanızda size göre ama eminim bu ürünlerden haberiniz vardır ;)



Hola Benefit Pudrası gerçekten müthiş bir renk. Her tene, her renk cilde uygun diyebilirim.
Ben nemlendirici sonrası biraz sürüp çıkıyorum.
Sıvı make up kullanmaktan hoşlanmıyorum. Ancak düğün dernek gibi günlerde belki.
Essence'nin bu rimelini denemek için aldım.
Müthiş birşey! Fiyatı da çok uygun..Benim kirpiklerim doğuştan kıvırık, ama bu rimel ile takma kirpik takmış gibi görünüyor.
Sadece 1 kat sürdüğüm halde gür, dolgun kirpik effekti garanti.
Çok memnunum. Dayanamadım paylaşıyorum ;))
(Benefit'in bu ürünü Türkiye'de olduğunu öğrendim.)
Bu ürüne essence sayfasından da göz atabilirsiniz


(Bu yazı otomatik yayınlanmış önceden hazırlanmıştır. Hastane çıkışı tüm yorumlar yayınlanacaktır,yorumlara dönülecektir ;) )


Yorumlar