Senden Önce Ben - Jojo Moyes & Diyet Günlüğü

Bu kitap kitaplığımda okunmamış iki kitaptan biriydi


Açıkçası okumaya cesaret edememiştim. Eger diyete başlıyacaksanız mutlaka bu Kitabi öneririm.Veya zorlanmaya başladığınız, 2-4gün Arası okuyabilirsiniz.Çünkü yemekten içmekten kesilebilirsiniz. Kitabın başında, kitap haķkında yapılan tüm yorumları ciddiye Alin, önceden hissedeceklerinizi, yapacaklarınızı yazıyor. Yorumların birinde: Bu kitap sizi alt ÜST etmiyorsa yardıma ihtiyacınız var demektir Demis. Kesinlikle doğru Demis. Okuduğum en Kalbe yaklaşan kitaplardan Biri. Yürüyüş sonrasi veya çocukları yatirdıktan sonra, nefis bir çay ve bol peçete ile sonbahar'a çok Yakışan bir kitap
(Yukarıdaki yazım instagram paylaşımım)

(Bu kitabı geçen sene almıştım. Demek ki herşeyin bir zamanı varmış. 1 solukda okunacak kitap. Ben çocuklardan dolayı iki günde bitirdim. Bugün koşup yazarın iki kitabını daha aldım. İG takipçilerimden Özge bundan sonra okuduğu diğer kitapları hayalkırıklığı yaşattı demiş. İyi ki toplam 7 kitap almışım. Araya zaman girer.
Diğer kitaplarımı da önümüzdeki günlerde paylaşacağım. Bu akşam Paulo Coelho'nun Aldatmak romanına başlayacağım.. Ama hala bu kitabın etkisindeyim.. )

Yorumlar

  1. eyvah eyvah, sirada bekliyor bu kitap, su an elimdeki bitince baslayayim bari sonbahar bitmeden....P. Coelho nun Aldatmak kitabini okudum ama hayal kirikligina ugratti beni, sevmedim ben,....keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. Kitabı yaklaşık 2 ay kadar önce almıştım fakat elimdeki kitapları bitiremedim henüz elimdeki kitaplar bittiğinde ilk olarak bu kitabı okuyacağım yorumunuz beni daha istekli yaptı açıkçası tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. Kitabı yaklaşık 2 ay kadar önce almıştım fakat elimdeki kitapları bitiremedim henüz elimdeki kitaplar bittiğinde ilk olarak bu kitabı okuyacağım yorumunuz beni daha istekli yaptı açıkçası tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder