Diyet Günlüğü - Yürüyüş - Motivasyon

Şu iki fotoğraf arasında

tam 3hafta ara var. Haftada 4-
7gün arası ve 6kg var. Doğumdan birkaç hafta sonra başladım,doktor eşliğinde ve demir takviyesi ile. (Demir takviyesinini öyle de almak zorundaydım) Onun dışında Şeyda'nın listelerini biraz daha bol, yani bir beyaz omletse 1 tam omlet, günde 3kaşık pekmez ve bol sebze ekleyerek uyguladım. Şu anda kilo vermem durdu. Onunda biraz doğum ve sonrası vitamin eksikliği ile alakası var. 
Ama devam ediyorum ;) Siz de sakın ertelemeyin, bahanelerin arkasına sığınmayın. Kilo dursun sizin yolunuza devam edin. Bunu sırf kendinizi, bedeninizi sevmek adına yapın. ;)
Herkese mutlu ve enerji dolu bir hafta dilerim..


Yorumlar

  1. İlerisi için bazen insan korkuyor kilolardan. Şimdiden kontrol atına almak gerek.

    YanıtlaSil
  2. Bende durgun günlerdeyim ama bir müddet bunu koruyup devam edeceğim pes etmek yok yani.yazmadığım zamanlarda ferin batmandan 5 günlük detox listesini uyguladım bana iyi geldi hem de aç kalmadım bir inceleyin isterseniz.ben hayatım diyet.com adresinden ulaşmıştım sevgiler aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa cok gecmis olsun. O zaman baska meyveye gecin (mevsim meyveleri) veya ananasi biraz haslayin.. kolay gelsin. Sevgilerimle

      Sil
  3. merhabalar, bende 5. gündeyim umarım devamını getirebilirim. bugün için bana en büyük problemi ananas çıkardı. ağzım dilim fena halde kabardı, ağzımın kenarı yara oldu ve sonuç öğleden sonraki ara öğünü yapamadım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder