Karabuğdaylı Ekmek / Bizden Haberler

Bu aralar tam bir bürokrasi kargaşasının içerisindeyim.  Ve ben gerçekten bürokrasiden nefret ediyorum. Resmi makamlardan, oradaki monoton işinden bezmiş memurlardan (..özel tanışınca harika olan bazı insanlar memurken çekilmez olabiliyorlar.Neyse bu ayrı bir konu..) veznelerden, sıralardan, doldurulması gereken ve hep benzer içeriği taşıyan evraklardan nefret ediyorum. Ama gel gör ki yapacak birşey yok. 
Ayrıca yavaş yavaş toparlanmaya başlıyoruz. Mesela güzel dikiş odam kartonlardan ibaret. Küçük dünyam 3-5 kartona sığdı. Sonra mutfak dan dünya kadar eşya çıkıyor. Topla topla bitmiyor. 
Bu ekmekleri Pazar kahvaltısı için hazırladım.
Tarif ve malzemeler BURADA..
Sonunda üzerine yumurta sarısı sürdüm. Olmasa da olurdu sanki. Ama tadı çok güzeldi. Denemeye değer.. İşte kısası böyle..Uzununu şu anda yaşamaktayım.. :) 
Sağlıklı, enerji dolu, huzurlu bir hafta diliyorum <3 p="">

Yorumlar