Sağlıklı Kahvaltı/Diyet - Bizden Haberler

'Acele etmeye zamanım yok', demiş Igor Strawinsky.
Bende bundan yola çıkarak yazılarımı en müsait olduğum zamanda yazıyorum. Umarım zamansız öten horoz misali çıkmıyordur yazım karşınıza ;)
Öyle değilse buyrun devam okuyalım, yok kardeşim şimdi zamanı değil dersen akşama görüşürüz ;)

Önce gelelim vazgeçemediğim muz kakao ve yulaf üçlüsünden.Buna ayrıca amaranth pops,ceviz ve tarçın ekledim. Muzu ve cevizi eklemeden önce sıcak su döküyorum ve 1-2dakika bekleyince şişiyor zaten malzemeler. Sonra muz ve cevizi ekliyorum. En azından haftaortası kahvaltılarımız yarasın ;)
İnanın bu tür beslenme şekli insanı bütün gün daha dinç ve enerji dolu tutuyor. Beyaz ekmek, sucuk yumurta, tost gibi kahvaltılar hem yorgun olmamıza sebep oluyor hem de daha çabuk acıkıyor insan.
Geçenlerde kızlarla konuşuyoruz, birisi annemin katmeri diye birşeyler anlatırken aklıma bir soru geldi içimden kendime sorduğum: 
Herkesin bildiği ama hiç denemediğim neler var? Mesela Katmer, hiç karşılaşmadık kendisiyle.
Kokoreç, bilerek uzak durdum, çünkü düşüncesi bile uzamama sebep..
Sonra daha bir sürü yerli, yöresel yiyecekler. Neyse, bunları da fazla kaçırmadan birgün deneriz inşallah.
Bizim şu anda bu evde son günümüz.. İnsan doğası gereği, bırakın başka insana, eşyaya bile bağlı kalırken ben son bir sene de olan bazı olumsuzluklar sebebiyle buradan bir an bile üzülmeden ayrılıyorum. 
Mutluluk bir yere bağlı değildir, yani insan sevdasını, huzurunu,mutluluğunu ve sevincini içinde taşımalı. Bunlar içindeyse zaten gittiğin yere götürüyorsun ve hayat yine güzel..
Yeter ki Rabbim sağlık versin.
İşte böyle..
 Sağlık ve mutlulukla kalın, yeni evde görüşmek dileğiyle. ;)

Yorumlar