Kitap: Garson ve Mutlu

Bugünlerde 'akşamları' türk kahvesiyle aram çok iyi. Aramızdan su sızmıyor desem yakınlık anlamında doğru olur, ama günde 2.5 litre su içtiğimden araya sular çaylar da girdiği oluyor. 
Bu aralar hayat keyfimizi bozmak için
elinden geleni yapıyor. Ama bendeki dopamin her zaman 'şükür' diyerek kendimi kötü hissetmemi engelliyor. Ne diye merak ederseniz ev işi derim. Yeni evin sahibi sözleşmeye rağmen evi boşaltmaması (ki o da yeni taşınacağı yerden gecikme olduğundan şikayetçi) bizi zorda bırakıyor. Düzenimiz biraz alt üst oldu. İki kişi olsak neyse ama çocuklarla zor geçiyor. Düzeni bozulan çocuğun halini ne siz sorun ne ben söyliyim. Sağlam sinirlere, sabıra sahip olmak gerek. Çok şükür ona da sahibiz.
Neyse gelelim kitaba..
Bugün instagramda bu kareyi 'yarım günde 2 çocukla 152 sayfa okutan güzel bir kitap' diye not düşmüştüm. Akşama doğru: yemek çocukların banyosu uykusu derken şu anda 192 sayfadayım.
Kitap'ın yazarının blogu varmış, ben bilmiyordum. Boş bir kafayla mutlaka göz atacağım.
Yazlığa gitmeden mutlaka alıp kumsal çantanıza atın. Ben birazdan okumaya devam edicem. Elden bırakması zor, samimi bir kitap. 
İşte böyle..
Herkese hayırlı, huzurlu ve mutlu bir akşam dilerim..

Yorumlar

  1. Çok okuyasım geldi, yemek aşermek gibi bu kitabı aşerdim. Kapağı da güzel, senin resmin de 10 numara olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel yorumun icin. Ben nedense iki hamileligimde de asermedim (aklima geldi asermek demisken) ama kitabi illa alip okuma hissini bilirim. Iyi bir benzetme olmus ;)) selamlar

      Sil
  2. Turk kahvesini tek basima icemiyorum ben :) Illa yanimda arkadasim esim olacak. Emzirme doneminde istah kapatan ve yag yakan hangi bitki caylarini onerirsin? Biliyorum cok hareketlisin ve asil kilo verdiren de o ama burada havalar cok isindigi icin cikamiyoruz artik.

    sana keyifli kitap okumalar ve afiyet olsun, umarim yakin zamanda cozulur esya konusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda haklisin,tek basina icilmez ama cevremde o kadar az iciliyor ki, tam da (yukarida ki yorumdan kalma :)) ) aserdim türk kahvesine ;) Ben rezene,papatya ve nane cayi icerdim. Daha fazlasi icin internette arastirabilirsin, ama bunlar bana yetiyordu aslina. Burada da hava 25-32 derece arasi gidip geliyor. Ama disari cikmazsam cocuklar evde enerjisini atabilmek icin bizi yiyebilirler :)) yani güzel bir mecburiyet benim ki. Öpüyorum. Tesekkür ederim ;)

      Sil
  3. Bu yaz gününde gidip alıp hemen başlamak istedim kitaba :)

    YanıtlaSil
  4. iyi okumalar dilerim şimdiden.. ben 2 günde bitirdim. kolay okunur , tam bir yaz kitabı ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder