Beş Parasızdım Ve Katilimi Arıyordum - Derviş Şentekin Kitap Yorumu

Bu Kitap aslında burada bahsettiğim kitabın devamı. Almak istiyorsanız mutlaka ikisini birden alın  yoksa heyecanınız kursağınızda kalır ;) . 

İkinci kitabı bir günde bitirdim. Elimden bırakmak zorunda kalsam da gece uykumdan feragat etmek zor olmadı, çünkü heyecandan ve meraktan uyku falan kalmamıştı. Önceden de yazdığım gibi yazarın ilk kitap'(ları) olmasına rağmen başarılı buldum. Başta Cengiz'e biraz sinir olsamda sonunda boğazımda bir düğüm oldu. Sinir olmasaymışım keşke dedim. 
Şöyle biraz klasiklerden sıyrılıp, biraz aşk, hayatın gerçekleri, devlet, gibi konuların yanında bol maceralı aksiyon istiyorsanız bir yere bu adı karizma kitapları not edin ve alıp okuyun derim. Aksiyon macera filmleri seven eşime arada okuyordum kitaptan , sonra en heyecanlı yerinde okumayı bırakıyordum, dayanamadı şimdi o okuyor. Bakalım o ne diyecek.

Fotoğraftaki içeceği merak edenlere: Fesleğenli soda. Bir y.k. kadar da agave şurubu var. Buzla beraber çok lezzetli ;)



Diğer Kitap yorumları için : TIK TIK..

Yorumlar