Mangolu, Chia Tohumlu ve Yulaflı Yoğurt

Mavi ve Yeşil  en sevdiğim renklerden. İki rengin de her tonunu seviyorum. 
Deniz ve doğanın her türlüsü bende strese,yorgunluğa iyi geliyor. 
Bilmiyorum acaba ondan mıdır bahçeden olsun, pazardan yahut marketten olsun aldığım yeşillikleri mutfak tezgahına dizerim. Öncesinde yıkar sonra yarım su dolu bardağın içine koyarım. Arada bir kopartıp ağzıma atarım ;)
Bu kareyi yavaş yavaş anlatma moduna girdim. Neyse gelelim tarife.
Dilediğiniz meyve ile yapabilirsiniz.
2 y.k. yulaf, 1 ç.k. chia tohumu ve biraz dövülmüş keten tohumunu 150 gr. light yoğurt ile karıştırıp 10 dakika beklettim. Yoğurt pudding kıvamına geliyor. İçine tarçın ve doğradığım mangoyu ekledim. Üzerine biraz daha büyükçe kestiğim mango ve cevizi serptim.
Hem doyurucu hem de sağlıklı bir alternatif. 
Denerseniz şimdiden afiyet olsun ;)

Yorumlar