Kitap - Günlük - Diyet

Bu aralar kitap okumaları nasıl gidiyor diye sorarsanız,
eh işte derim. Tepemden inmeyen küçük kızım, ev hanımlığının bana göre olmadığını anlamam, bazı konularla ilgili koşuşturmaca, ve yetmeyen 24 saat.
3 gündür uykumu da alamıyorum. Al sana karmaşık ruh halleri.
Aslında kitapla ilgili birşeyi en başta kendime itiraf etmeliyim : Sanırsam korka korka okuyorum. Sebebini burada yazmıştım zaten :)
Hayatımda işle ilgili kararlar almak istiyorum. Okuduğum bölümü sevmiyorum, bundan sıkça bahsetmiştim. İnsanın mutlaka bir işi olmalı ama en çok da severek yaptığı bir işi olmalı kesinlikle. 
Galiba burada bir yerde de paylaşmıştım detaylı olarak (yalnış hatırlamıyorsam) insanların 70 % sevmediği bir işe sahipmiş. Ne büyük bir rakam değil mi?
Belki de bu : 
sahip olamadıklarımızı elde etmenin hayaliyla yanup tutuştuğumuz için mutsuz olduğumuzdan dolayı olabilir. Yani neye sahipsek tersini istememizle alakalı (saç şeklinden tutun, göz rengine kadar) mı diye soruyor insan. Neyse..
Bakalım. Önce birtakım sorunlar çözülsün, bende o zamana kadar düşünmeye devam edeyim.

Ve başlığın son bölümü diyet : Eğer sıkı diyetler zor geliyorsa ve çok kez denemenize rağmen başarısız oluyorsanız en azından akşam yemeğinde karbonhidratları keserek beslenmeyi denemenizi tavsiye ederim. Fotoğrafda nar ekşili salata ve fırında balık var. Yanına illa pilav/makarna türü olacaksa, tercih kepekli ürünlerden yana olabilir. Ve 1-2 kaşıkla yetinmeye çalışmakda bir adım bence.

Bu arada bakanlık birçok tehlike içeren ürün/firmayı ifşa etmiş yine. İçinde 'organik!' bebek pudrası, maskeler vs. var. Tüylerim ürperdi. Ne vicdansız şu insanoğlu! Şaşmaya doyamadığım bir mevzu bu..

Moda olan 'organik' kelimesi maalesef kötüye kullanılıyor. O yüzden gerçekten dikkat etmek lazım.
İşte böyle..
Sağlıcakla kalın ;)

Yorumlar

  1. Merhaba demek istedim. Güzel kızlarını öp benim için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bizde seni ve güzel oglusunuzu cok öpüyoruz <3

      Sil

Yorum Gönder