Pi - Azra Kohen - Kitap Yorumu


Azra Kohen'in Fi ve Çi'sini okumuş burada ve burada paylaşmıştım. Heyecanla serinin son kitabı Pi'yi bekledim.
Yazar açıklama yapmıştı : Yayınevinin isteği üzerine 200 sayfa planlanan kitabın sayfa sayısı 600 e çıkarılacaktı. Yani Pi gecikmeyle çıktı.

İçinde uzatmaların olduğu belli. Ama ilk defa olumlu konuşabilirim 'uzatmalar' hakkında. Yazar gereksiz uzatmalar yerine faydalı bilgiler yerleştirmiş hikayenin içeriğine. Öğrenmeye,araştırmaya, farklı fikirlere açık biri için güzel. Fakat en sonunda 'Can' ile ilgili son bir hayalkırıklığı yaşattı. Son, tüm seriye tam da yakışır biçimde değil di. Ve 'bu hikaye burada biter' desede sonunda, ben bazı kapıların açık bırakıldığına inanıyorum..
Kitap'da tavsiye edilen müziklerde çok hoş du. Yazarın hayal dünyasına bir adım daha 
yaklaştırır gibiydi..
Sonu benim için hayalkırıklığı olsa da, tüm seriyi kesinlikle tavsiye ederim.
Keyifli ve huzurlu bir Pazar günü dilerim..

Yorumlar

  1. can beni de hayal kırıklığına uğrattı. bir de cevaplanmayan sorular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin: bir de cevaplanmayan sorular.. bana sanki devami gelicekmis gibi geldi: UYanis falan, gibi :)) cünkü tam "son" degil di sanki :/

      Sil

Yorum Gönder