Büyüyünce Hayallerden Geriye Ne Kalır

Her dönem farklı şekiller alır hayallerimiz.
 Hangi dönem olursa olsun, hayalleri yansıtan ve değişmeyen tek şey renklerdir. Onlar her zaman umut verir, karanlığımızı aydınlatır. Bunlarda sonbaharla bağdaştırdığım renkler. Mavi ve yeşil en sevdiğim renkler olsada hepsinin ayrı bir anlamı var benim için.
Çocukluğumdan kalan ve kimsenin 'kocaman oldun ne hayali canım!' demesine aldırmadan renkleri tutkuyla sevmeye devam ediyorum.
Bugün aklıma geldi, geçen hafta bir tanıdığımız : Şimdiye kadar kimse beni üzmedi dedi. Bir anda içimden 'vay!', dedim. 

Gerçekten bunu söyleyebilecek kaç kişi var bu hayatta merak ediyorum..?
Ne güzel dedim. İyi ki böyle insanlar da var..
Ben bunu diyemeyeceğim. Bazen işte, karşına çıkan insanları seçemiyorsun.. 
Herşey iyi olsun derken, bazen olmuyor işte.
İnsanoğlu seçmece değil ki, çürük mü sağlam mı diye bakasın. 
Herşey yıkılıp gitsede hayat devam etmek zorunda. 
Sonra kederli ve dalgın dalgın yürürken karşına bir çocuk çıkıyor bir eli annesinin eteğinde diğer elinde rengarenk balonlar. Ve ona bakınca yüzünde ince bir tebessüm beliriveriyor. Renklerin bir diğer adı ise umut..
Siz de yüreğinizi karartanlara inat sevdiğiniz bir renk ve onunla bağdaştırdığınız güzellikleri getirin aklınıza.
Huzurlu bir akşam diliyorum..

Yorumlar