Mutfakta Bir Sonbahar, Hayatta Bir Dört Mevsim

Kış meyvelerini dizdim mutfak tezgahına kendimce önce kafamda organizasyonu yapıyorum. Kış çayıma neleri ekleyebilirim, kahvaltı hangi malzemelerle taçlandırılabilir, çorbayı Salı'ya mı bıraksam, akşama şu sebzenin yanına ne yapsam gibi..

 Bu tablo bile mutluluk veriyor. Eskiden sonbahardan nefret ediyordum. Yılların, özellikle de otuzundan sonraki yılların olumlu tarafıda var. Mesela hayatı daha çok sevmek, yaşadıkça, küçük şeylerin kıymetini bilmek, daha fazla şükretmek için birçok şeye sahip olduğumuzun farkına varmak.
Mevsimlerin güzelliğini daha derinden görüyor ve hissediyorum. Yani mevsimler bile mutluluk verici. Her birini ayırmadan seviyorum..
Mesela yaşadığım şehrin güzelliklerini keşfediyorum. Tıpkı yaşadığım hayatın içinde ki güneş ışınlarıyla aydınlanan gölge arası altın yansımalar misali parlayan minik ama muhteşem güzellikleri fark etmem gibi..

Zaman artık mutsuzluk yaratmak, değişmeyen olumsuzluklara takılma zamanı değil.
Kendi hayatımızda güzel şeylerİ keşfetme zamanı...



İlk fotoğraf bana ait diğerleri pinterest'dan 

Yorumlar