Pancarlı Mantar Salatası

Mantar Salatasının tarifini burada vermiştim. 


Burada ki tarifim, sağlıklı olan çiğ pancarıda ekleyerek yaptığım, daha zengin bir tarif.
Aslında salata iki malzemeden oluşuyor. Kırmızı soğan ve mantar. Evde mevcut olan çiğ sebzeleri katabilirsiniz. 
Ben mantarları ve soğanları ince doğradım. Soğanı deniz tuzu ile ovdum. Yeşil biberi küp küp kestim. Havuç ve kırmızı pancarı rendeledim. Soğuk algınlığından korusun diye 1küp zencefili de ince kıyarak ekledim. (Kabuklarını atmayıp çayıma ekliyorum)
Zeytinyağı, limon ve çok az daha tuz ekleyip elimle karıştırdım.Kuru yeşillik ve salata yapraklarıyle süsledim..
Nefis bir salata oldu. Diyette, diyet sonrası, arada vücudunuza iyilik yapmak isterseniz mutlaka bu salatayı deneyin.
Denerseniz, şifa olsun.Afiyet olsun.

Yorumlar