Azmin Zaferi : Ufuk Kilimcigöldelioğlu


Sanal gazetelerde dolaşırken bu habere rastladım ve mutlaka blogumda paylaşmak istedim. Ufuk Kilimcigöldelioğlu temizlik görevlisi olarak çalıştığı hastaneye yakında doktor olarak geri dönecek. Aslında bu haberin arkasında, mutlu sonla bitecek olan bir dram hikayesi var. 3.sınıfa kadar tıp okuyan beyfendi ailevi sebeplerden dolayı okulu bırakıp çalışmak zorunda kalıyor. Şu anda temizlik görevlisi olarak çalıştığı hastanede , 27 yıl önce beraber tıp okuduğu doktor arkadaşları var. Onların da desteği ile tekrar okuluna dönüyor. Bitirmesine 2 yıl kalmış. Bu beyfendinin öyküsü beni duygulandırdı ve aynı zamanda göğsümü kabarttı. Güzel şeylerde oluyor ülkemizde. Gurur duyulacak insanlarda var, hem de fazlasıyla.
Bu beyfendinin azmi dilerim başkalarına da güç verir.
Kendisini tebrik ediyorum.. Asla vazgeçmediği hayallerinin peşinden azimle yürüdüğü için kutluyorum. Doktorluk gibi kutsal bir mesleği hakkıyla vereceğine inanıyorum.. ;)

Yorumlar