Sarah Jio - Elveda Haziran Kitap Yorumu

Bu kitabı 3günde okudum. Paylaşmayı unutmuşum.  Bu okuduğum ikinci kitabı, birincisini burada paylaşmıştım.

Ben Sarah Jio'nun kalemini seviyorum.
En başından kitap belleğimde canlandı. O kitapevinin, üst katının yüksek tavanlı küçük odasında, gölün etrafında gezindim. Gavin'le olan ilişki bana biraz hızlı ve sırf kitap da aşk olsun diye eklenmiş gibi geldi. 
Yalnız birşey dikkatimi çekti: Ünlü isimler kitaba eklenmiş. Koskoca Bill Gates ve eşi gelip konuşma yapıyor, destek oluyor ama yine de kitabevini kurtaramıyorlar ??? Dünyanın en zengin adamı fos mu çıkıyor? Yuh dedim orada? Ben olsam, tepki gösterirdim. Tamam beklenmedik şahısdan yardımın gelmesi hoş sürpriz ama Bill Gates'in durumu pek saçma olmuş.. Neyse..
Ama diğer konuyu yüreğimle hissettim. Genel olarak : İyi ki okumuşum. ;)
Yeni bir kitaba başladım bile. Onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım ;)
Herkese hayırlı huzurlu Cumalar, mutlu bir haftasonu dilerim.

Yorumlar