Tığ İşi Bebek Hırkası Nasıl Örülür?

Bu aralar tam sonbahar kış moduna yakışan tığ ve iplerimi çıkardım. Aslında hiç anlamam ama ilk defa internetten videolara bakarak battaniye ördüm. Hızımı alamayıp kızıma
hırka, yelek tarzı birşey örmek istedim. Fotoğrafda göründüğü gibi de başladım da. Ama kol kısmını bitirip bel kısmına geldiğimde çok dar olduğunu farkettim. İngiliz sitelerinde 2 yaş grubu için, yakadan 54-56 ilmekle başlayın deniyor. Bende 56 ilmekle başladım ama yine de dar oldu.
Bu fotoğraftakini söktüm. Bir instagram arkadaşım, en az 82 ilmekle dedi eğer yakadan başlayacaksam. Başka nasıl başlanır, kaç ilmekle? 
Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim :) Tamamen amatör birine yardımcı olacak kaynaklara, önerilere ihtiyacım var. 
Şimdiden teşekkür ederim. ;)

Yorumlar

  1. Maalesef konuya dair bir bilgim yok. O zaman ne diye yazıyorsun diyecek olursan kolay gelsin demek istedim :))) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..iyi yaptın uğradın. Sende benim aklımdaydın <3 Teşekkür ederim.. ;)

      Sil
  2. Merhabalar tığ işi yelek değil ama kız çocuk elbisesi modelini burada http://bakimlianneler3.blogspot.com/2015/06/Tig-isi-kiz-cocuk-elbise-modeli-ve-yapilisi.html anlatmıştım. Belki yardımcı olur size...
    Bu arada kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ne hoş bloğunuz var takibe aldım hemen bende sizi beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. tığ işini çok beceremiyorum ama bigü denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beceremiyorum ama ısrarla üstüne gidiyorum :)) ;)

      Sil
  5. Hay Allah! Yazdıklarım kayboldu :(

    Neyse, sanırım şöyle bir hırkanın başlangıcı sizin işinize yarar.
    10-20-20-20-10 gibi. Yani 80 trabzan piyasada satılan bebek ipleri için uygun.

    Bu hırka büyüklüğünde bir şey olur.

    http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2011/01/ailemize-bir-melek-geliyor.html

    Çocuklar için üretmek çok zevkli bence.
    Size de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin... :) battaniye de süper görünüyor.. ellerinize sağlık.. yakadan başlıyorsanız, zincir çekip ölçtükten sonra sayıları doğaçlama belirleyebilirsiniz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder