Diyette Hangi Ekmek Yenir? / Diyet Ekmeği Tarifi

Günaydın ;)


Bazı arkadaşlarım zayıflarken bile ekmekten vazgeçemiyor mesela, siz de öyle misiniz? Gerçekten merak ediyorum. Çünkü benim için en sorunsuz vazgeçebileceğim yiyeceklerden biridir ekmek. 
Benim için en zoru çikolata, tatlı şeylerden vazgeçmek .. 
Biri yanımda börek yerse, şöyle sıcak sıcak mis kokulu, tabii dayanamam :) daha beyin devreye girmeden bir elim bir parça alıp hop ağzıma atar :P :) ama ekmek hiç sorun değil.
Ama tatlı....... :)
Neyse bu tarifim gibi , aynı şekilde bu da gerçekten ekmek gibi tok tutuyor.
Kazanmaktan başka kaybedecek birşeyiniz yok. Denemenizi tavsiye ederim.

Ayrıca bu temel malzemelere isterseniz sarımsak tozu, dereotu, maydonoz gibi dilediğiniz malzemeleri ekleyebilirsiniz. Ceviz, fındık vb. malzemelerde olabilir.Hatta hamuruna light beyaz peynir bile yakışır, belki poğaça gibi olur, denemek lazım.

Denerseniz afiyet olsun ;)
Sağlıklı mutlu ve huzurlu bir hafta dilerim.




Not: Bunlar benim araştırmalarım ve zayıflama sonrası beslenme şeklim. Uzman değilim.

Yorumlar

  1. Benim o ben :)) Ekmek olarak kepekli tercih ediyorum; ama fark yok deniyor. Ne doğru ne yanlış ayıramıyoruz, o kadar çok bilgi var ve o kadar çelişiyor ki bunlar birbiriyle... Denemek isterim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder