Kitap Yorumu - A Man Called Ove / Fredrik Backmann


Fredrik Backman kitap yazmadan önce inşaatlarda (şu dev iş arabaları var ya , adı şimdi aklıma gelmiyor) şoförlük yapmaktan, garsonluğa kadar bir sürü iş de çalışmış. Sonra oturup kitap yazmaya karar vermiş. Kitapları 25dile çevrilmiş. Neredeyse her dilde #Bestseller olmuş. İsveçli Yazarın sadece iki kitabı var. Bu güzel kitabın orjinal adı : En Man Som Heter Ove - Ingilizce Adı; A Man Called Ove .. #Kitap ile ilgili detaylı yazıyı mutlaka blogda yayınlayacaģım.. Elinize gecerse veya anladığınız bir dilde varsa mutlaka alıp okuyun derim. diye yazdım biraz önce instagram'da.. 


Paylaşmayı arzuladığım detaylar şöyle:Kitabın bir adam tarafından yazıldığı kesinlikle belli :) Okuyanlar ne demek istediğimi anlayacaktır. 

Erkeklerin yüzeyselliği bu kitap da çok güzel bir şekilde ortaya konuluyor.  

Ama şöyle birşey de var: Biz kadınların aşırı duygusallığının, 

bazen okurken kadın yazarların sürüm sürüm süründürdüğü yüreğimizin aksine adam bizi süründürmüyor kalemiyle. 

Ama onikiden vuruyor. 

Bazı cümleler öyle dokunaklı ki.. 

Bana karşı cinsin duygu dünyasını daha iyi anlamamda yardımcı oldu. Diğer kitabını da mutlaka okuyacağım. 


Yazar hakkında tüm detaylı bilgileri Fredrik Backman Goodle 'dan bulabilirsiniz.


Diğer Kitaplarım için buraya TIK TIK..

Yorumlar

  1. Önce yaşayıp sonra yazmak... Hep yapamıyorum; ama yaptığımda gerçekten iyi işler çıkıyor ortaya. Dolayısıyla bu yazarın başarısını biraz da buna bağladım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne doğru bir tespit! <3 Sana gelip okuyorum ama hakkını veremediğim için yorum bırakamıyorum sevgili Kalemderi. Ama çok çok severek okuyorum. Bunu içimden geldiği için yazmak istedim..

      Sil

Yorum Gönder