Evde Kurutulmuş Sebze Bulyon Nasıl Yapılır?

Herkese sağlıklı, mutlu bir gün dilerim.

Yavaş yavaş hazır olarak tanıdığımız herşeyi evde kendim yapmaya çalışıyorum. Bende hem öğreniyor, hem de bildiklerimi burada paylaşmak istiyorum. Bu tamamen doğan sebze bulyonu dilediğiniz incelikte öğütebilir, hatta bu şekilde de yemek ve özellikle çorbalarınıza ekleyebilirsiniz. İnanın çok lezzetli oluyor. Hem tamamen doğal, kimyasız, hem de her türlü sebzeyi de kıyıdan köşeden yemiş oluyoruz ;)
Benimle merak ettiğiniz, paylaşmamı istediğiniz, fikirleriniz, önerilerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim. Beraber daha temiz beslenmeyi öğrenmek, sağlıklı kalmak dileğiyle , hoşçakalın ;)



Yorumlar

  1. Seni ve senin gibi insanları takdir ediyorum. Dayatılan hazır gıdaların yerine onları sağlıklı biçimleriyle tüketiyorsunuz. Daha doğrusu önce üretiyor sonra tüketiyorsunuz. Şimdilik aklımda bir şey yok; ama olursa buraya yazacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Fidan. Okumayı, yeni şeyler öğrenmeyi, araştırmayı seviyorum. Bu sağlıklı beslenme konusunda daha temiz düşünme ve pratiğe dökme konusu da çocuklardan sonra oluştu aslında. Onlar için herşeyin en iyisi olsun istiyor insan. Sevgilerimle

      Sil

Yorum Gönder