Flapjack / English Müsli Bar's Tarifi - Sağlıklı Atıştırmalık

Bir defa parmaklarınızı yiyeceğinizin iddasına girerim!

Bunu eskiden çok yerdik ama yapan annelerimiz olduğu için arkadaş çevresinde. Yani bizim uğraşmamıza gerek yoktu. 
Yıllar sonra tarife netde rastlayınca, bende benim bildiğim, sevdiğimiz şekliyle yapmak istedim.
Eğer ultra lezzetli, hadi kaçamaksa sağlıklısından olsun diyorsanız bu tam size ve ailenize göre.
Ben bunu fırına atmadan da kaşık kaşık yiyiyorum.
Ya gerçekten deneyin, asla pişman olmazsınız.
Yulaf tek çeşitde olabilir. Sadece pekmez kullanacaksanız, benim bildiğim Antep pekmezi vardır, kıvamı oldukça koyu olur, onu kullanın.
Başka tariflerde daha fazla şeker ekleniyor, ama siz bir türkseniz benim dediğim gibi yapın. :) Yani bana güvenin. 
Bu barları elinizle bölüp yoğurdun üzerine dökün, üzerine de isterseniz biraz tarçın..Bayılmak ne demek! 
Deneyip, fotoğrafı paylaşın. İzin verirseniz bende farklı sosyal platformlarımda paylaşırım..
İzlediğiniz ve okuduğunuz için teşekkür ederim. Mutlu kalın..

Diğer Tarifler (Bildiğimiz yemeklerin sağlıklı versiyonu)

Yorumlar