Evde Nutella Nasıl Yapılır?

Hiç unutmuyorum bundan birkaç sene önce kahvaltıya misafirlerimiz vardı. Ve gerçekten
sofrada yok yoktu. Hem hazır bilindik gıdalardan ,hem yöresel lezzetlerden birçok şey vardı. Bir bakışta fazla çok eksik yok denecek gibiydi. Biz de (çikolatayı çok sevmeme rağmen) Nutella yenmediği için bir Nutella yoktu. Misafirlerden biri 'Aa Nutella neden yok, ben Nutellasız kahvaltıya kahvaltı demem' , dedi. Herkes şok geçirdi. O ağızdan kaçan lafı sonra toparlamaya çalışsada ben gerçekten üzülmüştüm. O kadar emeğime mi üzülsem,  Nutella'yı düşünmediğime mi üzülsem,böyle bir insanın hayatımda varlığına mı üzülsem, bilemedim.
Sonrası her misafir öncesi kara kara düşünür oldum. Birde birkaç zamandır, paketlerin arkasını okumaya ve içeriğini araştırmaya başladığımdan beri daha bir dikkatli oldum. Hazır ürünleri evde yapmaya çalışıyorum.
Bu da onlardan biri;
Siz de hem sevdiklerinize hem de kendinize daha sağlıklı alternatifler sunmak istiyorsanız bu tarif tam size göre. Yaklaşık 10gün buzdolabında dayanıyor. Bu tarif den iki malzeme çıktı.
Denerseniz şimdiden afiyet olsun.

Yorumlar

  1. insanların doyumsuzlugunu napıcaz? :) elıne saglık super gorunuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egiticez. Egitime zorluycaz. Düsünmeye zorluycaz, biraz TV den uzak tutup kendine dönmeye zorluycaz. Cok tesekkür ederim ;)

      Sil

Yorum Gönder