Zerdeçallı Soğuk ve Sıcak Çay Tarifi - ANTI-INFLAMMATORY LEMON INGWER KURKUMA ICED TEA

Unconventional Bakery ‘in birçok güzel tarifini denemek için sabırsızlıkla bekliyorum. Fakat üzerimde tam da biraz kırgınlık varken ve evde tüm malzemeler varken yaptım. İyi ki yapmışım keşke daha önce deneseymişim dedim. Bundan sonra, bu sağlıklı malzemeler ile lezzetli bir hem sıcak çay hem soğuk çayı sıkça yapacağım. Benim bir hatırlatma defterim var, oraya, unutmamak için ekledim.
Mutlaka deneyin.
Malzemeler:

1.5 Litre su
½ dilimlenmiş Limon (kabuklarını da rendeleyip 1 küçük tam limon ekledim)
1 tutam Zerdeçal Tozu (ben 2 tatlı kaşığı kullandım)
1 tutam Tarçın (1.5 tatlı kaşığı kullandım)
2 y.k. Akçaağaç Şurubu (siz pekmez/agave de kullanabilirsiniz)

Hepsini bir tencereye alıp kaynatıyoruz. Kaynamaya başladıktan sonra yaklaşık 10 dakika orta ateşte kaynatıp altını kapatıyoruz. Bir cam sürahiye koyup, soğuduktan sonra buzdolabına koyuyoruz. İster buzla, ister cezvede tekrar ısıtıp sıcak sıcak için. Hem sağlıklı, hem gribin doğal ilacı hem de nefis.

Thank you Audrey!

Tarifin orjinali burada:

http://www.unconventionalbaker.com/recipes/anti-inflammatory-lemon-ginger-iced-tea/



Yorumlar