SNICKERS CHEESCAKE

Kadir Geceniz Mübarek olsun, tüm dualarınız kabul olsun inşallah.

---

Snickers sevdiğim çikolataların başında gelir. O tatlı,tuzlu,karamel,çikolata karışımı içimdeki tatlı isteğini tamamen kapatır . Keser yani :)
Yalnız yaklaşık birkaç senedir, şeker tüketimini azalttığım için, damak tadımın da değiştiğini farkettim. Yani herkesin tadı yerinde dediği tatlılar bana aşırı tatlı geliyor. Benim şekerini yeterli bulduklarıma da , şeker tüketimine alışık insanları kesmeyebiliyor. Uyardim gitti.
AMA:
Tarifi bana ait olan bu tatlı inanın herkesi mutlu etti. Nefis birşey. (yüzümde güller aciyor bu arada)
Zamanla kendimi geliştirdiğim için de ayrıca mutluyum. Yabancı bloglar,yerli bloglar sayesinde çok şey öğrendim. Farklı malzemeleri farklı şekillerde kullanmayı öğrendim. Deneyerek yeni şeyleri yaparak kendimi geliştirmeye, mutfakta da, vaktim olduğunca devam edeceğim.


Malzemeler / Ingredients

200 gr krempeynir / 200 gr. cream cheese
200 gr ekşi krema (labne de kullanabilirsiniz veya krempeynir) / 200 gr. sour cream
200 ml sıvı krema / 200 ml whipped cream
10 adet medine hurması (büyük olanlardan) / 10 pcs mediol dates pitted /soaked
1 dolu dolu kaşık fıstık ezmesi (ben parçacıklı olanı seçtim) / 1 big tbsp (crunchy) peanut butter
1 yumurta / 1 egg
1 t.k. vanilya / 1 tbsp vanilla extrakt
2 y.k. kavuzlu buğday unu / 2 tbsp spelled or buckwheat flour
2 y.k. rafinesiz kahverengi şeker / 2 tbsp unrefined brown sugar /maple syrup
+
1 y.k. Kakao / 1 tbsp raw Cacao
1 y.k. rafinesiz kahverengi şeker / 1 tbsp unrefined brown sugar (if u like u can add more sweetness, pls tast it)/maple syrup

(tadına bakın! İsterseniz 1-2 y.k. akçaağaç şurubu(maple syrup), bal,rafinesiz şeker veya başka tatlandırıcı ekleyin)
2 y.k. süt /badem/fındık sütü / 2 tbsp milk /vegan milk

Üzerine: / For The Caramell Topping
6 Medine hurması (en az 1saat sıcak suda bekletilmiş) / 6 pcs mediol dates pitted /soaked
1 y.k. parçacıklı fıstık ezmesi /1 tbsp (crunchy) peanut
1 ç.k. kakao / 1 tsp raw cacao
Üzerine / For the Topping
Tuzlu Fıstık / Salted Peanuts



Denerseniz Fotoğraf paylaşmayı, özellikle instagram’dan etiketlemeyi unutmayın..



Yorumlar