WAFFLE Tarifi Değil Sadece Hatıra Defterime Bir Not

Benim çocukluğumun en hasret tadı Mozaik pastası.
Çok özel bir insanla, çok özel, sımsıcak, güzel anılarla bağdaştırıyorum.
Bugünlere bakıyorum noel pazarlarında senede bir yediğim Vişneli Kremşantili Waffle var 
beni heyecanlandıran ve ulaşılabilir.
Bu tarifle o tadı yakaladığımı düşünüyorum. Yani geçmiş zaman defterimde güzel bir anı olarak kalıcak. Çok sık değil, arada, bazen unutup yeniden hatırlayarak
heyecanla yapmalı.
Her yüreğin yeşerdiği  su ayrı nehirden akar.Bu da benim suyum olsun. Nehirlerim
hep sevgi, sımsıcak vanilya ve vişne kokularıyla dolsun. Belki tarifle
ortak anılarımız olur. Yıllar sonra 'bir zamanlar ', diye anlatırken birbirimizi anarız.
Ben de sizi hatırlamak isterim..
Buraya not düşmeyi unutmayın. 
Mutlu kalın

Yorumlar