Türk Usülü KIMCHI Nasıl Yapılır?



İzlediğiniz için öncelikle teşekkür ederim.
Neden türk usülü? Çünkü


bizim damak zevkimize en uygun hale
getirmeye çalıştım.
Temel Malzemeler:
Çin Lahanası
Zencefil,
Taze soğan
Turp
Havuç
Soğan
Sarımsak
Soya Sosu
Balık Sosu
Pirinç Nişastası
Şeker (fermentasyon işlemi için gerekli. Ben rafinesiz şeker kullanıyorum)
İyotsuz tuz (Ben deniz tuzu veya pembe himalaya tuzu kullanıyorum)

Ben taze ve kuru soğan yerine pancar ekledim. Bazıları armut ekliyor, o şekilde denemedim. İlk zamanlar acısı, oldukça fazlaydı (çünkü taze kırmızı
biber de geliyordu) ve
çocuklarında yiyebilmesi için azalttım. Dilediğiniz baharatı ve sebzeyi kullanabilirsiniz.
Brokoli, karna bahar da güzel oluyor.
Ben Lahanaları kocaman koymak yerine önceden ince kıyıp kavanoza koyuyorum.
Sıcak yemeklere, çorbalara çok yakışıyor.

...
Aklıma gelenler şimdilik bu kadar. Sorularınız için çekinmeyin..Şifa olsun ;)

İzlediğiniz için teşekkürler. Fikir ve önerileriniz için instagram/vintagefoodfable sayfasından veya buraya yorum atabilirsiniz.
Ücretsiz üye olabilir, begenirseniz like tusuna basabilirsiniz.
Begenmezsenizde canınız sağolsun. Mutlu kalın.

Yorumlar